torstai 13. tammikuuta 2011

Minä

Heippa taas. Mietin tuossa että kaiken tohinan keskellä olen unohtanut kertoa blogissa itsestäni tarkemmin teille, jotka ette minua tunne. Joten tässä tulee :)

Asun tällä hetkellä Valkealassa (joka siis sijaitsee Kouvolassa). Avomieheni kanssa asustamme rivitalokaksiossa ja minä etsin töitä. Aargh, miten voikin olla turhauttavaa kun niitä ei vaan ole! Mutta paistaa se aurinko risukasaankin joskus vaimitensemeni... Olen koulutukseltani entisöintiartesaani mutta pohdin alan vaihtoa. Viime aikoina olen ollut pätkätöissä asiakaspalvelu- ja myyntitehtävissä (samassa paikassa siis koko ajan). 

Tykkään lohikäärmeistä, scifistä ja kieroutuneesta, mustasta huumorista. Tai no, aikalailla huumorista ylipäätään, heh. Vanhat esineet ja huonekalut tuovat minulle suurta iloa (sanoo hän istuen Ikean kalusteiden keskellä (selitettäköön se edullisuudella, kröhöm..)).
 Harrastan teatteria, liikuntaa ja kuvataidetta. Liikuntaharrastuksiini kuuluvat mm. pesäpallo, kuntosali, spinning, gymstick ja vesijumppa. Tällä hetkellä tosin vain kuntosali ja vesijumppa polvileikkaukseni takia. Polvi meni rikki viime keväänä pesispelissä ja nyt kuntoutan koipea aika hyvin tuloksin.

En ole kovinkaan muodikas, mutta seuraan kyllä muotimaailmaa omalla tavallani. Tyylini on siis omanlaisensa (niin kuin pitääkin!) ja oikeastaan etsin tyyliäni koko ajan. Rakastan vaatteita, kenkiä ja laukkuja mutta en hanki niitä siksi että ne ovat juuri nyt "se juttu". Poimin siis muoti- ja vaatetrendeistä omani (tai sitten en) ja olen vakaasti sitä mieltä että ennen tehtiin parempia ja kestävämpiä vaatteita ja laukkuja. Tässä blogissa siis kuullaan vaatekenkälaukkujorinaa mutta paljon muutakin, kuten olette ehkä huomanneet! 

Blogi siis toimii muunmuassa motivointipäiväkirjana liikunnan suhteen mutta myös väylänä kirjoittamisen halulleni ja "pohdinnoilleni" eli toisin sanoen höpinöilleni. Ja kuten aiemmin kerroin, juttuja tulee myös suuresta rakkaudestani ruoasta. Toivottavasti pysyt mukana :D

Mahtavaa torstaipäivää!

4 kommenttia:

Lillukka80 kirjoitti...

Jee, pääsin lukemaan tätä sinun blogia!!Kiva lukea sinun aatoksia elämästä:)!

Linda kirjoitti...

Hyvä homma! Ja kiva kun kommentoit, yksikin kommentti on ihan huippujuttu, silloin tuntuu ettei kirjoita turhaan :)

Lillukka80 kirjoitti...

Oon käyny täällä blogissa melkein joka päivä, silloin on hyvää aikaa kun Eemeli nukkuu;)!!Näitä on tosi kiva lukea. Joten älä vaan lopeta!

Linda kirjoitti...

Voi kiitos hirmuisesti! En aio lopettaa, bloggaaminen on mahtavaa ja on tosi kiva kirjottaa kaikista tyttöjutuista ja muustakin. Jatkoa seuraa... ;)