perjantai 14. tammikuuta 2011

All My Black Lovely Shoes

Julkaisenpa vielä yhden merkinnän tälle päivälle, sillä... AINA on aikaa kengille! Huomasin että minulla on hävettävän vähän korkokenkiä. Tai no tarkemmin ajatellen, en ole edes vielä käyttänyt näitäkään kaikkia ihanuuksia (jep, juurikin sen polven takia, damn...).


Nämä matalakorkoiset korkkarit löysin kirppikseltä muistaakseni seitsemällä eurolla. Kerrankin löytyi omaa kokoa! Nämä ovat todella mukavat jalassa ja olen käyttänyt näitä polvivaivaisenakin. Kenkien merkki on Juicy Lucy.


Nämä klopottimet olen hankkinut vuosia sitten, en muista mistä putiikista. Merkki on Blue Way (?) ja niiden epämukavuuden olen korjannut kuvassakin näkyvillä Party Feet-tyynyillä. Mikä loistotuote, tyynyt nääs.

 
Näitä kaunottaria en ole päässyt testaamaan vielä kertaakaan, paitsi mitä nyt kaupassa niitä tietenkin kokeilin ja siivotessa olen niitä sisäänajanut, hih. Ovat Dinskon kenkätaivaasta :) Kengät tuntuvat todella tukevilta ja niiden ulkonäkö vaan on niiiiin rakkautta... Oi, olispa jo kevät, jotta voisi korkkareilla kopotella!

Nämä söpöläiset puolestaan ovat Seppälästä. Näilläkään en ole vielä liikenteeseen päässyt, mutta sitä odotellessa... Minuun vetosivat rusetit ja peeptoe heti eivätkä kengät maksaneetkaan paljon mitään.

2 kommenttia:

Aino kirjoitti...

Oi noi DinSkon kengät on ihan älyttömän ihanat.

Linda kirjoitti...

Aino, niinpä ja kiitos, tykkään niistä itsekin aivan hirmuisesti. Harmittaa ihan vietävästi etten ole niitä päässyt vielä ulkoiluttamaan mutta kyllä se korkkarikeli vielä joskus tulee! :)