keskiviikko 12. tammikuuta 2011

Me so happy!

Tulin äsken kaupungilta. Onnellisena! Tein nimittäin löydön. Kyllä, olin kulutushysteerinen ja OSTIN. Olen paha ja maailma tuohoutuu. Anteeksi. 
Alunperin menin keskustaan tämän vuoksi:
Nyt se koristaa keittiömme seinää. Oli vähän orpo olo kun seinäosuudella, jota olin tottunut vilkuilemaan (mikäpäivätänäänonhäh?) ei ollutkaan kalenteria ja nyt, monen viikon jälkeen hain vihdoin himoitsemamme Fingerpori-kalenterin. Jes!
Seinäkalenteritelineen vieressä oli pöytäkalenterihylly, josta bongasin ihanan Mickey Mouse-kalenterin. En ole mikään Mikki-fani (tykkään enemmän Akusta) mutta tämän kalenterin ulkoasu ja isofonttiset sivut vetosivat heti. Minulla tosin on vanhaa kalenteria jäljellä, mutta se on vain elokuuhun asti ja olen pitkään halunnut tammikuusta joulukuuhun- kalenterin. Eikä hinta ollut ollenkaan paha, vaikka pelkäsin niin kurkkiessani takakannesta hintalappua.
 
Käväisin myös ihan muuten vaan Gina Tricotissa (ei mikään lempparikauppa, en ole edes tainnut koskaan ostaa sieltä ainuttakaan vaatetta...) ja olin pienen kiertelyn jälkeen jo lähdössä. Sitten vilkaisin vielä laukkuosastolle ja mitä näinkään! Ihastuttavan röyhelölaukun, jota olin himoinnut joskus marras-joulukuussa ja jota en ostanut. Ja nyt se löytyi puoleen hintaan. Mikä löytö! Ylempi kuva on hieman oudon värinen...
Muistattehan muuten rekisteröityä lukijoikseni, niin tietäisin että onko teitä siellä enemmän kuin yksi(ihanaa että on edes se yksi!). Suttunutturaa voi seurata myös Blogilistan ja Bloglovinin kautta. Saa myös kommentoida ja antaa vaikkapa palautetta.

Loppuun vielä terveisiä Pepiltä ja Batmanilta. Tämä tyttö lähtee salille,heippa! 

6 kommenttia:

Anna-Maria K kirjoitti...

Hei, ihan loistava kalenteri! Mun mies on fani, voisinkin hälle antaa lahjukseksi tuollaisen! :D

Linda kirjoitti...

Ansku, eikö vain olekin? Mulla ainakin nousi suupielet korviin kun tuon näin. Suomalaisesta kirjakaupasta löytyi :)

Anna-Maria K kirjoitti...

Juu, kiitos! Täytyypä käydä sielä vierailulla :)

Linda kirjoitti...

Ansku, mietin myöhemmin että tarkoitit varmaan kuitenkin Fingerpori-kalenteria mutta siis sekin löytyi Suomalaisesta :D

Lillukka80 kirjoitti...

Minullakin on nyt joku röyhelövaihe menossa, ihana tuo laukku, tykkään!!

Linda kirjoitti...

Mari, kiitos, laukku oli kyllä niiiiiin mahtava löytö kun olin sitä tosiaan kuolannut aiemmin heh. En vaan ole vielä päässyt käyttämään sitä missään, mutta ensi viikolla luultavasti sitten. Jee! :)