keskiviikko 4. tammikuuta 2012

Abba ja kumppanit


Tein vihdoin hankintoja, joista olin haaveillut pitkään. Tai no, Disneyt olivat heräteostos, cdon.comissa oli niin hyvä tarjous, että kyllähän joku saattoi koukkuun tarttua kröhöm... Toisaalta rakastan Disneyn piirettyjä joten mitään haittaa ei ole kellekään tästä :D

Chisua olen fanittanut jo jonkin aikaa ja Chisun levyt ostin siis ihan kaupasta. Kuvasin nekin sitten samaan syssyyn. Abban Gold-levyn olen joskus omistanut ja muistaakseni myin sen hölmöyksissäni jollekin kaverilleni. Ei sitä ilmeisesti osaa aina ajatella! Minähän pidän kovasti siitä että minulla on konkreettinen cd-levy käsissäni. Olen kai vanhanaikainen, mutta viis siitä! Kuuntelen musiikkia toki koneeltakin, mutta nytkin Abba raikaa ihan tuolta olohuoneen soittimesta. Ajatella!


Oliver ja kumppanit oli ihan ylivoimaisen hyvä lapsena ja Kaunottaren ja Hirviön olen tainnut nähdä viimeksi silloin kun olin ehkä kymmenen? Samoin Liisa Ihmemaassa. Lilosta ja Stitchistakin on ihan liian kauan. Siinä on muuten hauska leffa! Ja jos tykkää Elviksestä niin suosittelen senkin puolesta. 

Ja tarviiko tuota Love Actuallya edes mainita? Olen vouhkannut siitä jo niin paljon, että olihan se pakko tilata.

Nyt taidankin vapaapäivän kunniaksi syödä lounaaksi eilen tekemiäni tomaatti-valkosipulijuusto-jauhelihapihvejä (namnam!) ja bataattia ja katsoa jonkun leffan. Kun vaan osaisin valita! Hauskaa keskiviikkoa!

Ei kommentteja: