torstai 1. syyskuuta 2011

Wanted



Tässä hieman näyttöä jutuista, jotka olisivat kivoja syksyksi ja ihan muuten vaan. Ainahan sitä kaikkea haluaisi, vai mitä? Syksyksi haluaisin yläreunan popojen tyyppiset Pikku Myy-kengät, joissa siis olisi tietenkin pyöreämpi ja pulleampi kärki ja varret lyhyemmät. Asiaa kyllä hiukan vaikeuttaa se, että ostin tänään uuden takin, joka on punainen (kuvaa myöhemmin). Pikku Myy-kengät takin parina tekisivät minusta ehkä hiukan liian Pikku Myyn :) Joka tapauksessa, kivat olisivat! Taidan keskittyä kuitenkin uusien syys/talvisaapikkaiden etsintään. 

Yläreunan keskimmäiset ovat Matsumotot, jotka miellyttävät silmääni, mutta jotka eivät kuitenkaan ehkä olisi ihan minua...Sovittamalla tietäis! Samaten pilkkukorkkarit ovat ihanaiset, mutta aivan liian korkeat minulle. Ne jalassa näyttäisin luultavasti hoipertelevalta heppalapselta. But eye candy, eye candy...

Myöskin toinen käsilaukku olisi hakusessa. Aivan, minä omistan vain yhden veskan, jota käytän joka päivä. Pelkään että se kuluu liikaa ja siksi olisi hyvä olla toinen lempparilaukku! Joskus käytän punaista rusettilaukkuani tai kangaskassia, mutta useimmiten olalle roikkumaan päätyy harmaa Marilyn-veska. Love it! Korallin värinen rusettipussukka olisi soma, mikäli se olisi jonkun muun värinen! Koralli ei edelleenkään oikein ole minun värini.

Syystakki minulla jo on, kenkiä siis kaivataan. Mitä te tarvitsette tai aiotte hankkia syksyksi?

4 kommenttia:

Riikka-Maria kirjoitti...

Oooo, aivan ihanat pallokorkkarit! <3

Itse ajattelin syksyksi jälleen kerran uutta takkia, mikä on aina joka vuosi tähän aikaan ideana.. :D Ja kengät! Ja.. Kaikkea materiaa.

Linda kirjoitti...

Mäkin jo mietin että pitäiskö opetella kävelemään tollasilla koroilla, jotta voisin ne tilata. Mutta se menis jo ihan överiksi! :)

Materialismi kyllä iski taas... On se hyvä kun meillä on neljä vuodenaikaa, niin tarvii jokaiselle aina jotain uutta! <3 :D

Anonyymi kirjoitti...

Noi Pikku-Myy kengät on tosi hienot. Ne pilkulliset on ihan sun näkösii :) Ja noi laukut on hhienoja... Tule tänne suurkaupunkiin shoppailemaan. Täällä on paljon paljon kenkiä... (Ja voi olla halvempiakin kuin Suomessa)

Mä tilasin "cowboy-bootsit" Ellokselta (koska ne oli petroolinsiniset) ja aion käyttää niitä syksyllä :) Ehkä niiden kanssa tarvii jonkun takin... ja laukun... ja huivin... ja ja....
Pitää vissii yrittää rauhottua!

Aijaa, miä oon vieläkii anonyymi.
-Mari L

Linda kirjoitti...

No täytyyhän sitä olla sitte takki ja laukku jotka sopii niihin bootseihin ;)

No mä haluaisin kyllä tulla sinne shoppaamaan, olis niin kiva! En oo aiemmin ihme kyllä edes ollu, oon vaan viilettäny pois Tukholmasta aina, korkeintaan vanhassa kaupungissa käynyt käppäilemässä. Laitan korvan taa...