sunnuntai 18. syyskuuta 2011

Paljon melua housuista

Yritäpäs löytää tavalliset mustat housut, jotka eivät olisi ihan ihonmyötäiset pillit eivätkä tuulessa lepattavat purjepöksyt. Minulla on aikaa sitten Seppälästä ostetut joustavakankaiset mustat housut, joissa on hitusen levenevät lahkeet. Ne ovat ihan parhaat ja kaiken lisäksi todella mukavat jalassa, mutta alkavat vedellä viimeisiään, kuten kaikki parhausjutut tekevät aivan liian pian. Olen yrittänyt tässä pikkuhiljaa löytää uusia tilalle kun ei aina ole hame- tai mekkopäivä. Välillä on vaan oltava ne HOUSUT. Mutta onko taas tehty asiat vaikeaksi? Vai mitä sanotte näistä?


Ja jos haluaisin uudet leggarit, valitsisinko näistä ihanuuksista jotkut?

Huomatkaa näiden pöksyjen hieno yksityiskohta, takaosa on ribbitrikoota, ah!


Huokaus.

Kuvat ovat muuten täältä.

3 kommenttia:

Lotta Savolainen kirjoitti...

Mulle sopis noi kakkoset. Eli harmaat kalsarit.

eLKi kirjoitti...

nyt sain tänä tilin ehkä toimii..? mut oonkohan mä nyt rekisteröityny lukijaks, en tiiä. Liian vaikeeta mulle tämmönen :DD

Linda kirjoitti...

Lottanen: Harmaat kalsarit ovat kyllä aivan ihanat ja herättäisivät ansaittua huomiota turuilla ja toreilla. Ah ;)

Hyvä eLKi, oot rekisteröitynyt kyllä! Hyvähyvä!