maanantai 16. toukokuuta 2011

Minä rakastan Sirkkua


Sain torstaina tällaiset ihanuudet suoraan Englannista. Sirkku laittoi minulle linkin näistä kengistä joskus pari kuukautta sitten Facebookissa ja minähän olin täysin myyty. Ihan minun tyyliseni popot! Irregular Choicen korkkarit ovat ihanat jalassa ja tällaisia ei ihan heti vastaan tule. Sirkku oli todella ihana ja kiltti tuodessaan kengät minulle käydessään Suomessa visiitillä.♥

Nämä armaat pääsevät jalkaan tällä viikolla Kuulas-tapahtumassa (ah mikä aasinsilta, brilliant!), jossa olen töissä lipunmyynnissä ja työvuorot ovat neljä päivää noin 24/7 pituisia. Got to love it, anyway :) Klikkaa kuvaa päästäksesi Kuulaksen nettisivulle. Suosittelen tapahtumaa jo ihan tunnelman vuoksi!

4 kommenttia:

leenukka kirjoitti...

ai vähän käheet popot,jestas!!!IHAN MIELETTÖMÄT....kyl sulla on ihana kamu kun roudas ne sieltä!!!kiitos vielä tämänpvsestä,oli ihku nähä!!!Leenukka : )

Linda kirjoitti...

No niin oli Leenalainen! Ja eikö vaan olekin ihan huiput! Ne pääsee huomenna ulos mikäli mun varpaat suostuvat moiseen. Eilen nimittäin ne mun mustat kiilakorot sai aikaan hienot hiertymät ukkovarpaisiin. Luottokengät, minkä teitte! Ehkä niillä vaan oli huono päivä ;)
Niin ja kiitos tiskirätistä vielä!!

Anonyymi kirjoitti...

kiitos suttunutturalle mukavista sivuista. kirjoittelepa taas mitä löytöjä olet tehnyt kirppareilla.kotikirpparitkin on mukavia,käyn itse niissäkin.oletko itse poikennut niissä.

Linda kirjoitti...

Anonyymi: Kiitos paljon! En ole kyllä kotikirppareilla käynyt, olisi kyllä hyvä kokemus käydä sellaisilla kun vaan ajoissa ilmoituksen niistä bongaa :)