torstai 14. huhtikuuta 2011

Flowers / My precious

Nyt on kuulkaas sellainen juttu, että olen menossa Pioneerikirppikselle Korialle myymään lauantaina joten tervetuloa sinne shoppailemaan! Paljon hienoja juttuja myynnissä! Kirppis on avoinna klo 9-14.

Tämän mainoksen jälkeen voin siirtyä mukavasti kukkasiin. Ihana kevät!


Ostin muutaman ruukullisen narsisseja kun olivat niin somia. Aion laittaa ne pihalle (mikäli saan kaivettua pihan auki lumesta, tai ainakin osan siitä) ja virnistellä onnesta kun ne ovat niin ihania.


Sain töistä kukkakimpun huomisen nimipäiväni kunniaksi ♥ Sain valita mieleiseni ja tietenkin otin violetteja tulppaaneja.

Eikä siinä vielä kaikki! Vaikka olen jo pakahtua kukkien ja kevään ihanuuteen, minun on kestettävä vielä seuraava rakkaus. Hain ne postista eilen. Eikä minulla oikeastaan ole niihin varaa mutta siitä viis.





Love! Taidan heti huomenna ulkoiluttaa näitä murusia. Ah! Nyt olen niin pakahtunut etten voi jatkaa kirjoittamista :D

Ei kommentteja: