maanantai 3. lokakuuta 2011

Kuvailuja

No jopas! Kaksi viikkoa viime merkinnästä! Miksi syksy menee niin nopeasti kun taas talvi kestä ihan pirun kauan?? Tänään menin töihin kahdeksaksi, tai niin luulin kunnes minulle valkeni työvuorolistan edessä seisoessani että klo 14.10 se vuoro vasta alkaa. Mikä ihana tunne! Hyvä puoli asiassa on se että olen ehtinyt tehdä kohtausluettelon teatterijuttuja varten ja nyt bloggaillakin vielä. Ja autokin on rajattomasti käytössä kun minut taas jälleen kerran hylättiin julmasti. Heh. Mikko lähti siis työreissulle ja minä jäin pitämään majaa pystyssä ja jännittämään ensi viikon ensi-iltaa.

Viime lauantaina kävin vähän kuvailemassa ja toteamassa että olen ihan surkea kuvaaja, I SUCK! Laitanpa silti näitä näytille, hah! Ja toivon saavani apua valokuvaukseen koska haluan niin kovasti osata tämän homman. Huoh. Vinvink te valokuvaajatoverini siellä...



Kouvolassa on onneksi paljon kauniitakin paikkoja kuten Kaunisnurmi ja museokortteli. Kauneus saattaa välittyä näistä kuvista, luultavastikaan kuitenkaan ei. Taidanpa silti tällä viikolla heilua kamerani kanssa tuolla syksyisessä luonnossa, ehkä minulla on vielä toivoa.

Ei kommentteja: