torstai 29. maaliskuuta 2012

Pitkästä aikaa kenkiä

Hankin uusia jalankoristajia (ah mikä synonyymi, olen nero) jo aikaa sitten, mutten ole viitsinyt kuvat niitä, peruslaiska kun olen. Mutta nythän ihan repäisin ja kuvasin siniset korkkarini jo toista kertaa, nyt jalassa. Kummatkin mustat kengät on ostettu H&M:n nettikaupasta ja korkkarit jouduin vaihtamaan. Korko ei ollut kunnolla liimattu, wtf? Sain kuitenkin sitten ihan kunnolliset vaihdossa ja nyt odotellaan kovasti kuivia kelejä. Pari viikkoa sitten olin kyllä liikenteessä koroilla ja ai että kun tuntui hiekoitushiekka mukavalta päkiässä. Not. Jalassa olivat siis mustat nauhakengät jotka ovat samassa postauksessa jonka linkkasin tuohon ylös.

No mutta, niihin popoihin. Huomatkaa myös talvenvalkoiset sääret. Äh, mitä sitä valehtelemaan, yhtä valkoiset ne ovat ympäri vuoden! Olen ratkaissut ongelman Acon sävyttävällä voiteella, jotain rotia kalkkunakoipiin. (Nyt en siis ole sitä käyttänyt kuten huomaatte :D)


Siniset Elloksen korot ovat todella mukavat jalassa vaikka eivät ehkä näytä siltä (?). Kaikki nämä kengät ovat muuten mokkaa, I like.


Teräväkärkisiin ballerinoihin ihastuin heti ne nähdessäni. Kuivat ilmat tulkaa jo! Olin muuten ihan fiiliksissä Hennesin nettikauppaan tulleista pilkkusukkiksista, rakastan niitä! Niitä voisi myydä ilman niitä isopalloisia sukkiksia, niistä en niin kauhiasti pidä vaikka ne ihan ok ovatkin.

Ainiin, minähän uhkasin raportoida myös kukoistavasta yrttitarhastani. Tadaa!!


Purkit olivat ihan täynnä pieniä taimia, mutta niitä piti karsia ohjeiden mukaisesti, siksi ovat näin harvakasvuisen näköisiä. Takana näkyvä ruohosipuli kasvaa jotenkin kierosti mutta kuuluu kai asiaan? Kylvin myös ohraruohoa mahtavan hienoon peltiastiaani ja ai että miten kukoistavan näköinen! Tykkään ohrasta enemmän kuin rairuohosta, se ainakin kasvaa. Rairuohokylvöni eivät ole aina oikein toimineet... Vaikea kasvi sekin ihan selkeästi!
 

4 kommenttia:

Smagardi kirjoitti...

Oon ihan samaa mieltä noista Henkkamaukan sukkiksista! Oon saanut jo kahdet pikkupilkulliset sukkikset rikki ahkeralla käytöllä, mutta isompi palloiset lojuvat edelleen käyttämättöminä kaapin perukoilla...
Kahden pienipalloiset yhdessä paketissa olis aika hyvä juttu! :)

Linda kirjoitti...

Mä käytin niitä isopalloisia kun kävin äitin luona askartelemassa :D Jotenkin niitä ei julkisilla paikoilla osaa käyttää. Hmph. Pikkupilkut kunniaan ja samaan pakkaukseen ainakin neljät sellaiset! Hih.

Anonyymi kirjoitti...

Kirjoitaisitko oman postauksen tuosta Acon ruskettavasta voiteesta.Perus kaupan ruskettajia olen kokeillut ja mihinkään niistä en ole kovin tyytyväinen.Uskoisin apteekista saavan enemmän ainakin rahoille vastinetta :)

Ellen

Linda kirjoitti...

Ellen: Voin kirjoittaa toki. Alan kohta taas käyttää ko. Acoa niin sitten! Nyt talvella ei oikein nappaa mutta nyt kun sääret alkaa olla enemmän esillä niin pieni rusketus olis paikallaan kyllä... :)