sunnuntai 4. maaliskuuta 2012

Olen huono!

Olen huono bloggaaja, sortsit siitä! En ole päivittänyt taas ihan liian pitkään aikaan mutta aina ei vaan huvita! Minulla on myös ilmeisesti ollut jotain kevätväsymystä kun koko ajan nukuttaa, mutta olen sentään käynyt taas liikkumassa jee! Sulkapalloa ja lenkkeilyä olen harrastanut, mutta roller derby ei vielä ole alkanut treenitilaongelmien vuoksi, vaikka piti... Ei kyllä henkilökohtaisesti haittaa juuri ollenkaan, luistimia ja muita kamoja ei ole vieläkään näkynyt eikä kuulunut kyselyistä huolimatta. Ihanat Rock n Rollers-tytöt kyllä lupasivat lainata kamojaan mutta onhan ne omat toki omat. Huokaus. 

Tänään on ollut mitä mainioin sunnuntai. Eilen olimme erään kaverini keikalla ja jouduin perumaan ajatukseni ettei kukaan muu voi vetää Adelen biisejä kuin Adele itse. Sanna ainakin voi. Kiitos hienosta keikasta! Tänään nukutti ihme kyllä vain kymmeneen asti vaikka kaarsimme kotipihaan vasta puoli kolmen maissa. Sunnuntaipäivään kuuluikin sitten pienet päiväunet (♥), lenkkeilyä aurinkoisessa ulkoilmassa, hernekeittoa, lettuja vaniljavaahdolla ja vadelmahillolla sekä leffailua Millennium-trilogian ykkösosalla. Oli muuten todella hyvä! Olen vähän arkaillut sen katsomista koska kirjat ovat niin raakoja, ja olihan se leffakin raaka, mutta selviydyin :) Minä olenkin aika herkkä noissa asioissa... Suosittelen! Lisbeth Salander on yksi parhaista hahmoista pitkää aikaan.

Huomenna minulla on vapaapäivä (kaksi vapaata peräkkäin on meillä aika harvinaista) enkä tiedä yhtään mitä aion tehdä. Jotain hyödyllistä voisin ainakin yrittää duunailla. Rairuohon kylväminen ainakin on hyödyllistä! Pääsiäinen on minulle henkilökohtaisesti iloinen kevään juhla jolloin syödään lammasta (nam!) ja suklaata, laitetaan pajunkissoja ikkunalle ja nautitaan kevään merkeistä. Pääsiäinen on myös perinteisesti ollut aika jolloin näemme Ruotsissa asuvan isäni kanssa. Viime vuonna olin itse Ruotsissa ja nyt isäni on tulossa meille. Olemme kummatkin oikeita ruokanautiskelijoita joten hyvää ruokaa on aina tiedossa kun näemme :)

Tulipas jaariteltua ihan vain kuulumisia. Kertokaa tekin siellä ruudun toisella puolella kuulumisianne! Ja hei, yli 10 000 käyntiä tässä blogissa! Kiva kiva! Minäpä taidan tästä hyökätä pian tuuletettujen petivaatteiden ja juuri vaihdettujen muumilakanoiden väliin jatkamaan hyvin alkanutta unirupeamaa. Nukkumisessa olen ihan sairaan hyvä! Järjestetäänköhän siitä MM-kisoja tai mitään...?

Ei kommentteja: