tiistai 20. maaliskuuta 2012

Fresh meat!!!

Fresh Meat Training Period alkoi viime viikon maanantaina ja eilen oli toinen kerta ja hitto että olen niiiin fiiliksissä roller derbystä! En ole koskaan aiemmin päässyt luistimilla yhtä kovaa (vauhtini oli kyllä etanainen verrattuna vanhoihin derbytyttöihin...) ja olin treenien jälkeisenä päivänä ihan rikki. Huippua! Ekalla kerralla treenattiin jarrutuksia ja pysähtymisiä ja ihan vaan luisteltiin, lopuksi tehtiin vatsoja ja punnerruksia. Eilen harjoiteltiin sirklausta eli cross overia (korjatkaa joku jos olen nimien kanssa väärässä) ja vauhdin hidastamista koskettamalla polvella maata ja nousemalla siitä ylös. Rankkaa!! Ja niin mahtavaa. Ottaa vaan päähän ihan helvetisti kun minulla ei vieläkään ole niitä omia luistimia. Lähiaikoina niiden pitäisi kyllä sieltä Ruotsista saapua. Prkl! 

Hitsi kun minulla ei ole kuvia meistä mutta ainakin Hotpantsilta ja Ässältä löytyy. Minä olen se Batman-paitainen urpon näköinen tyyppi siellä ;) Muistakaas muuten että voitte tykätä Kouvola Rock n Rollersista Facebookissa!

Minulla on blogin päivittäminen vähän jäänyt ja se meikäläistä harmittaa ja asiaakin olisi mutta elämä on nyt jotenkin kauhian hektistä enkä halua koko ajan istua koneen ääressä. Minulla menee postausten tekoon yllättävän paljon aikaa. Kuviakaan en ole nyt ehtinyt ottamaan (olisi uusia kenkiä pus!) mutta nyt aion vähän niinkun ehtiäkin jotain. Ajan käytön hallintaa voisi joku kyllä opettaa jossain työväenopiston kurssilla... Miten yhdistät vuorotyön, teatteritoiminnan, roller derbyn + kaiken muun liikunnan, ystävät, perheen ja bloggaamisen? No, siinäpä pala purtavaksi. I love my life anyway :)

Roller derbystä vielä. Luistelu käy tosi paljon alaselkään joten treeniä vaan siis. Käytiin Mikon kanssa ostamassa viime viikolla kuntosalikortit ja testaamassa Valkealan yksityistä salia. Huomenna pitäisi taas mennä, onhan minulla oma ohjelmakin jonka "pt:ni" on minulle noin vuosi sitten tehnyt. On muuten huomattavan paljon mukavampaa käydä salilla kun tietää mitä tekee ja kuinka paljon. Ja Mikko onneksi opastaa minua kun en esim. oikein osannut maastavedon liikerataa kunnolla... Mutta niin, selkätreeniä taidan kipeästi tarvita ja siinä derbyilyn edetessähän kuntokin paranee. Kuntosali ja muu liikunta tukee roller derbyä, en voisi kuivitellakaan harrastavani pelkästään sitä, luulisin että kehittyy nopeammin kun pitää kuntoa yllä muillakin tavoin. 

Nyt taidan olla niin kuoleman väsynyt että lopetan tämän höperehtimisen ja sekavan kirjoittelun ja painun punkkaan. Seuraavaksi sitten nitä kuvia ainakin minun kasvavista yrteistä, jihuu! Tuuheat yrttipensastot tervetuloa minun kyökkiin. Kauniita unia ja rullien kuvia (ainakin minulle hih)!


3 kommenttia:

Lotta Savolainen kirjoitti...

Olen samaa mieltä tosta ajanhallinnan opetuksesta - musta se pitäis olla jo peruskoulussa ja ainakin toisen asteen koulutuksessa pakollinen oppiaine.

Linda kirjoitti...

Pallokala, totta puhut! Niinhän se on. Korsettia treenaamaan vaan. Enkä ehkä osaa vielä hyödyntää niitä vatsalihaksia tarpeeksi luistimilla. Treeniä treeniä kun vaan sais ne omat luistimet.

Lottanen, jep! Nyt pitää alkaa vaatimaan lisäyksiä opetussuunnitelmaan :)

Mari L. kirjoitti...

Ajanhallintaan auttaa kun tekee itelleen aikataulun. Mä kokeilin sellaista kun töissä tein kahen ihmisen työt kun tuurasin toista.. Kirjoitin vaan exceliin mitä teen ja monelta. Stressi pieneni aika paljon. En kyllä tiedä sitten onko niin kivaa seurata jotain tuntiaikataulua vapaa-ajallakin. Mutta voihan sitä kokeilla kun kirjoittaa kalenteriin kaikki menot ja sitten vielä miettii missä välissä vois käyttää pari tuntia aikaa bloggaamiseen, ystävien ja perheen näkemiseen jne. Se on yllättävän paljon helpompaa, kun kaikki on mustaa valkoisella...

Musta on tullu ihan hullu ajan- ja rahankäytön ja ruuan suunnittelu- ja järjestelyfriikki. Kohta mun koko elämä on pelkkää excel-taulukkoa... :) Mutta ainakin tiedän tarkkaan mihin rahat menee ja pystyn säästämään paljon enemmän kun ennen, kaupassa ei tarvi enää käydä kun kerran viikossa ostamassa ruokaa ja töissä ei oo stressiä, kun seuraa vaan aikataulua. I love it!