keskiviikko 23. maaliskuuta 2011

Liikuntarintamalta ei mitään uutta

Olen laiska. Olen ihan hemmetin laiska p**ka. En ole tehnyt viime aikoina oikein mitään liikunnallista, mitä nyt kävin viime viikolla yhdellä pyörälenkillä ja yhdellä kävelylenkillä. Työt ovat mukamas vieneet kaikki mehut enkä ole käynyt salillakaan! Työt ovat todella huono syy liikunnan dissaamiseen, juuri silloinhan pitäisi liikkua, töissäkin jaksaa paremmin. Joten nyt skarppaan.

Huomenna onkin oikein loistava hetki skarpata, käymme uuden saliohjelmani läpi armaan personal trainerini kanssa. Perjantaina olen menossa spinningiin VIHDOIN JA VIIMEIN (ja tämä on pakko toteuttaa koska olen nyt kirjoittanut sen tänne hah!) ja uutta virtaa antaa aivan saletisti myös huominen Jenni Vartiaisen keikka. Ja sitä on muuten odotettu! Näin muuten viime yönä unta että menin gymstickiin, kertookohan alitajuntani jotain hmm...

Joten ei mitään uutta, vanha Laiskimuslinda nostaa päätään ja aion nujertaa sen ruojan.
 

Kuvat weheartit.com

5 kommenttia:

Unknown kirjoitti...

Armas, mutta ei armollinen ;). Palan innosta, täällä piiska jo valmiina --> laiskuus saa kyytiä!! Jospa uusi ohjelma antaa vähän potkua! P.S. Olithan sinä vesijuoksemassa ja reipas olitkin!! Ja olen muuten järkkärinä J.V.:n keikalla, behave ;)

Sirkku kirjoitti...

Laiskuutta on liikkeellä, myös täällä suunnalla! Let's tsempataan!

Linda kirjoitti...

Zoan: Kiitti kannustuksesta, uutta ohjelmaa tarvitaan pikaisesti :) Ja unohdin vesijuoksun! Siis että olin siellä. Hyvä minä :D

Sirkku: Tsempataan oi kyllä! :)

Anonyymi kirjoitti...

Mieki olin solminu hyvin hellän ja rakastavan suhteen meidän sohvaan. Ja töitäkin käytetty tekosyynä tälle liikkumattomuudelle.. :D + lunta ja kylmää ja jäätä ja..

t. Katja

Linda kirjoitti...

Katja: Juu-u, ei auta enää tekosyyt. Pylly ylös penkistä! Mä kävin tänään vihdoinkin salilla :)