maanantai 25. helmikuuta 2013

What a derby feeling...

Pää on jotenkin nyt ihan liian täynnä roller derbyä. Olin viikko sitten bootcampilla Helsingissä ja oli kyllä mahtavaa ja antoisaa. Treeneissä olin sekä tiistaina, torstaina että tänään ja lauantaina oli scrimmage Helsingissä. Viikko sitten pelatun scrimmagen satoa btw:


Oli pakko heittää kuva mustavalkoiseksi koska meidän eteisen valo on niin ihastuttavan vihreä :)

Mutta niin, pelipaita repes! Korjasin sen sitten näppärästi lauantaiaamuna ennen Helsinkiin lähtöä, koska olin mustassa joukkueessa. Hävittiin valkoisille mutta ei haitannut, pelikokemusta pelikokemusta..

Nyt tarttee vähän ottaa lepoa, koska päässä ei pyöri muuta kuin sääntöjä ja tyttöjä luistimilla tönimässä minua. Minulle iski myös joku huonousolo josta tiedän pääseväni yli vain ajan kanssa ja tsemppaamalla itseäni. Mutta siltikin tuntuu ihan hölmöltä ja etten osaa mitään ja olen ihan kuistikolla koko ajan. Ärsyttävää. Onneksi on hieno joukkue ympärillä. Ja uudet luistimet!



Nyt hyvät yöt ja kohti uusia pettymyksiä hienoja haasteita! :)

3 kommenttia:

Smagardi kirjoitti...

Voi Linda, et oo huono! Osaat huisisti kaikkee ja harvemmin suhun siellä kuistikollakaan törmää! Senkin hömppä, nyt pois sieltä murheen alhoista. :)

Who are you? You are a champion! <3

Salla kirjoitti...

Oot nyt pelannu ja treenannu niin paljon, et saatat huomata sisäistänees ne asiat oikeesti vasta vähän ajan päästä!

Mutta nii et tosiaan oo huono, et sä sitte ois SM-rosterissa. :)

Linda kirjoitti...

Voi ihanat mussukat, kiitos tsemppauksesta. En mä tätä siksi kirjottanu et saisin kehuja you know ;) on jo onneksi parempifiilis ja osaksi teidän kommenttien ansiosta. Treenitkin meni eilen ihan hyvin :)♥