keskiviikko 11. huhtikuuta 2012

Hyvä kenkäpäivä

Minulla oli todella hyvä päivä viikko sitten. Löysin upeat ja todella hyvältä tuntuvat juoksukengät ja hain postista Irregular Choicen punaiset Flick Flackit. Heppo.fi:stä tilatut korkkarit tulivat todella nopeasti ja ilman postimaksuja. Olin haaveillut kiiltonahkaisista punaisista Flick Flackeista jo ainakin vuoden ja nyt ne ovat minun. Ihanaa!

Kenkäostolakkoni alkoi muuten N-Y-T nyt. Pinkkiharmaat lenkkarit on ostettu Kuusaan Urheilu-Jokiselta ja ne ovat Asics-merkkiä. Pinkki ei ole mikään huippujuttu minulle mutta näin tehosteena se on oikein kiva. Liekö sitten Rock n Rollersien värit vaikuttaneet minun suvaitsevaisuuteeni.. Kyseiset värit ovat siis pinkki ja musta :) Mutta juu, olen käynyt vähän sisäänajamassa lenkkareita kävelyllä ja tänään olisi tarkoitus käydä vähän pinkomassa tuolla lenkkipolulla töiden jälkeen.



Hyvää (kenkä)viikkoa teillekin! :D

1 kommentti:

Linda kirjoitti...

No eikös olekin? Tilasin nuo samaiset joskus viime vuonna mustina ja harmittaa että esittelin ne blogissa, jouduin nimittäin palauttamaan ne :( Mutta pääasia on että mulla on nyt nämä punaiset murut <3 :D