tiistai 17. huhtikuuta 2012

Huokaus.

Nyt taidan raportoida viimeisen kerran jännittävääkin jännemmästä yrtinkasvatuksesta koska vituiksihan se meni. Vai mitä tuumitte tästä?


Nih. Että semmosta. Viherpeukaloäitini diagnosoi minun kastelleen noita reppanoita liikaa ja onhan se myönnettävä että juuri niin tein. Ensin luovutti persilja ja sitten ruohosipuli alkoi nuokkua. Sitten sanoi basilikakin itsensä irti. Tästä blogista voi lukea mitä EI kannata tehdä kasveille. Onneksi kivat kipot sentään jäivät herb kitistä jäljelle. Sain nimittäin mamalta basilikan taimia. Nyt teen parhaani että niistä kasvaa suuria ja mahtavia!


Tänään on ollut kiva päivä. Kävimme erään ystäväni kanssa kirppistelemässä pitkästä aikaa ja löysin ruukkuja! Pidän siis edelleen toivoa yllä että uinuva viherpeukalouteni joskus herää. Ja ovathan viherkasvini suorastaan kukoistavia. Hahaa.


Tänään olen myös kytännyt puhelintani, samaten eilen, josko posti suopeasti ilmottaisi Saksasta minulle saapuneesta paketista. Kyseinen paketti nimittäin sisältää derbyluistimet ja kypärän. Olen kuin tulisilla hiilillä enkä kykene rauhoittumaan ennenkuin kyseiset varusteet ovat ihan oikeasti käsissäni. Iiks! Onneksi torstain treeneissä opetellaan pelaamista ilman luistimia mutta silti! Nnnngh!!!!!! Kyynär- polvi- ja hammassuojat minulla jo onkin.. Nyt ei irtoa enempää nurinointia, joten siirryn sohvalle mysli-jogurttikipon kera odottelemaan Helsingin herraa. Siinä on kuulkaas oivallinen tv-sarja!

Ei kommentteja: