keskiviikko 8. elokuuta 2012

Kouvola VS Maailma

Hip hei, Suttunuttura palaa kesälomalta. Siis blogi, itse kirjoittajahan ei lomaa ole nähnytkään ja sen kyllä huomaa. Aikani on kulunut töissä, treeneissä ja sitten töissä ja olenpa yrittänyt pitää yllä jonkinlaista sosiaalista elämääkin, etteivät nuo toverit ja lähimmäiset minua unohtaisi. Ja näin pääsemme "loistokkaalla" aasinsillalla aiheeseen johon otsikkokin viittaa. Nyt te, toverit ja lähimmäiset otatte tavoitteeksenne seuraavan asian:


Lauantaina 18.8 pelataan näytösottelu joka on ILMAINEN! Aatelkaa! Eihän sitä voisi lauantaipäiväänsä paremmin viettää kuin tutustumalla hienoon lajiin. Kouvola Rock n Rollers pelaa siis muuta maailmaa vastaan ja maailmajoukkue koostuu Tampereen, Lahden, Lappeenrannan ja Kallion pelaajista. Minäkin olen paikalla, en tosin pelaa vaan heilun mukana luultavasti merchimyyjänä. Ottakee siis käteistä messiin! Ainiin, illalla on jatkot Rytmi-Katissa.

Tapahtuma FacebookissaKlik.

3 kommenttia:

Mari L. kirjoitti...

Oii, ois kyllä kiva tulla kattomaan mut miä oon täällä niin kaukana. Joku toinen kerta sitten. Tai ehkä te tuutte vielä joskus Tukholmaan pelaamaan...

Minuu kiinnostaa nimittäin ihan kauheesti tietää miten tuo laji toimii. En ymmärtäny mitää ku mulle joskus kauan sitten selitettii sääntöjä ja koko lajin ideaa. Siks se pitäis ite nähä livenä ni jonain päivänä vois jotain tajuta... Oon myös kattonu videoita mut silti se ei vaan aukee.

Linda kirjoitti...

No hitsi, sun pitäis päästä meidän Open Skateen eli avoimiin harjoituksiin joskus! Siellä saattais aueta :) Voin selittää sulle ku nähää seuraavaksi!

Mari L. kirjoitti...

Kyllä mä tavallaan tajusin mutta se kuulosti kauheen monimutkaiselta. Mulle kyllä joutuu varmaan selittämään aika monta kertaa. En yleensäkään tajua mitään sääntöjä. Mulla kesti tooosi kauan ennen ku tajusin mitä esim jääkiekossa tarkottaa paitsio :D Mutta aina saa yrittää.